کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

انتصاب در سازمان بازنشستگی کشوری

 

 

 

 

«محمد ابراهیم طوبایی ، رییس سازمان بازنشستگی کشوری در احکام جداگانه ای مدیران نمایندگی های سازمان در استان قم و چهارمحال و بختیاری را منصوب کرد. بر اساس این احکام ، سیدجواد طباطبائیان به عنوان رییس نمایندگی استان قم و ناصر مقدسی به عنوان سرپرست نمایندگی استان چهار محال و بختیاری انتخاب شدند. طباطبائیان پیش از این مدیریت نمایندگی استان مازندران را به عهده داشت و مقدسی نیز کارشناس استان تهران بود.

چه ورزشی برای زانو درد خوب است؟ و................

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ایران ویج ( ارور سابق )‌


زانودرد را می‌توان به جرات شایع‌ترین درد مفصلی نامید. در کشور ما بخصوص کمتر کسی است که از میانسالی گذشته باشد و زانودرد نداشته باشد. برای بسیاری از کسانی که زانو درد دارند ورزش توصیه می‌شود. اما چه ورزش‌هایی برای زانوهای خراب مفید است.

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ایران ویج ( ارور سابق )‌  خوب‌ها
شنا کردن اولین گزینه پزشکان است. شنا به‌جز شنای کرال پشت، برای زانوها بسیار مفید است. علاوه بر شنا می‌‌توان در قسمت کم عمق استخر قرار گرفته و به مدت ۱۵ دقیقه در مسیر عرض استخر راه رفت. این کار موجب می‌‌شود بدون وارد آمدن فشار بر مفصل زانوی مبتلا به آرتروز، عضلات اطراف زانو تقویت شود تا وزن اندام‌های فوقانی به زانو وارد نیاید. البته امکان این ورزش همیشه مهیا نیست. دومین گزینه پیاده‌روی است. پیاده‌روی فشار زیادی بر زانوها وارد نمی‌کند. پیاده‌روی سریع، اگر قبلا آسیبی در زانوهایتان نداشته‌اید، مشکلی ندارد. اما به زانوهای معیوب آسیب می‌رساند. دوچرخه‌سواری نیز بر روی زانوها فشار زیادی وارد نمی‌کند. به‌طور کلی هرگونه فعالیتی که فشار کمی بر زانوها وارد کند و یا فعالیت‌هایی که در آنها شما مجبور نیستید به‌سرعت تغییر جهت بدهید، برای زانوها مشکل‌ساز نیستند.

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ایران ویج ( ارور سابق )‌  بدها
هر ورزشی که مستلزم خم‌کردن شدید زانوها باشد می‌تواند به زانو صدمه بزند. اگر خم کردن به‌همراه بلندکردن وزنه باشند، فشار مضاعفی به زانوها وارد می‌کند و می‌تواند به زانو آسیب برساند.
با این تعریف فعالیت‌های ورزشی که در آنها خم می‌شوید یا می‌پرید، مثل بسکتبال و فوتبال برای زانوها مضرند. ورزش‌هایی که در آن حرکت‌های خم‌شدن زانوها و فرودآمدن روی پاها به دفعات زیاد انجام می‌شود نیز برای زانوها مضر هستند، تنیس، بدمینتون و فوتبال از این دسته ورزش‌ها محسوب می‌شوند. طناب‌زدن جزء موارد استثنایی است که به رغم پریدن آسیبی به زانو وارد نمی‌کند.
ورزش‌هایی که در آنها فرد می‌پرد، فرود می‌آید یا در حال دویدن به‌طور ناگهانی تغییر مسیر می‌دهد، فشار خیلی زیادی روی زانوها وارد می‌کند که ممکن است منجر به آسیب‌ به رباط‌های زانو و به‌خصوص رباط صلیبی قدامی شوند. حتی مقادیر کم این فعالیت‌های ورزشی نیز می‌توانند باعث آسیب به غضروف یا منیسک‌های زانو که از غضروف آن محافظت می‌کنند، بشود. توجه داشته باشید ورزشکاران حرفه‌ای با گذراندن دوران بدن سازی و تقویت عضلات پا احتمال آسیب دیدگی را کاهش می‌دهند ضمن این‌که قبل از شروع ورزش نیز بدن خود را بطور اصولی و مناسب گرم می‌کنند، برای همین است که میزان آسیب در آنها کمتر است، ورزشکاران آماتوریست که مثلا فوتبال بازی می‌کنند.

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ایران ویج ( ارور سابق )‌  ورزش اختصاصی
با چند ورزش می‌‌توان عضلات زانو را به طور اختصاصی تقویت کرد. یکی از این ورزش‌ها، این است که روی زمین بنشینند و پای خود را دراز کنند و به حالتی قرار گیرند که به مفصل‌‌شان فشاری وارد نیاید. سپس به حالت در جا عضله جلوی ران خود را منقبض کنند و تا ۱۰ شماره به همین حالت نگه دارند.
می‌‌توان برای مثال، صبح سه بار، ظهر سه بار و شب هم سه بار این کار را انجام دهید. البته در روزهای ابتدایی بهتر است زیاد به اندام‌های‌شان فشار وارد نیاورید و به تدریج و به صورت هفته‌ای یک بار، شدت یا مدت تمرین را به مقدار ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش دهید. این نوع ورزش برای عضله چهار سر ران یا جلوی ران است. برای پشت ران هم می‌‌توان عضله پشت ران را منقبض کرد و به طور مشابه با تعداد و مدت گفته شده عمل کرد.
 

 

 

ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ایران ویج ( ارور سابق )‌


پوسیدگی دندان
در سن مدرسه پوسیدگی دندانها بسیار شایع بوده و مربیان در پیشگیری از بروز آن نقش بسیار مهمی دارند ، حفظ و مراقبت از دندانها ضامن تغذیه مناسب و رشد طبیعی کودک خواهد بود .
پوسیدگی دندانها فرایندی است که با سه عامل اصلی زیر در ارتباط می باشد :
الف - ضخامت مواد در تماس با دندانها
ب - مواد قندی دریافتی در رژیم غذایی
ج - باکتریهای اختصاصی دهانی
با از بین رفتن مینای دندان که در نتیجه فعالیت باکتریها در اثر تخمیر مواد قندی رخ می دهد به تدریج لکه های سفید رنگی به وجود آمده که در نهایت به فقدان پیشرونده بافت دندان و ایجاد پوسیدگی در آن می انجامد .

جهت پیشگیری از پوسیدگی و فساد دندان موارد زیر پیشنهاد می گردد :
۱ - شستشوی مرتب دهان پس از هر وعده غذا خوردن
۲ - استفاده از خمیردندان مناسب
۳ - مسواک زدن به روش صحیح پس از هر وعده غذا
۴ - استفاده از غذاهای دریایی
۵ - استفاده از آب لوله کشی بهداشتی
۶ - استفاده متناوب از آب های معدنی سالم
۷ - خودداری از مصرف غذاهای گرم و سرد بطور همزمان
۸ - اجتناب از نوشیدن مایعات سرد به دنبال مواد غذایی گرم
۹ - مراجعه به دندان پزشک هر ۶ ماه یکبار

استفاده از مواد غذائی مناسب
- به اولیاء محترم توصیه می شود که به کودک خود در هنگام رفتن به مدرسه یک عدد میوه پوست نکنده بدهند .
- یک لیوان شیر در غذای کودک بگنجانند .
- قبل از رفتن به مدرسه به کودک صبحانه کامل بدهند .
- مواد غذایی از نظر بهداشتی با نظارت مسئولین استفاده شود .
- به کودکان بیاموزید قبل از صرف غذا دستهای خود را با صابون و آب جاری بشویند .
- در مدرسه هر کودکی لیوان و قاشق مخصوص خود را همراه داشته باشد .

چگونه از GPS (مکان یاب) گوشی خود به صورت رایگان بهره ببریم ؟!

icon

اگر شما هم یک گوشی مجهز به سیستم GPS یا مکان یاب با سیستم عامل سیمبیان دارید و هنوز از GPS گوشی خود استفاده نمی کنید این پست به شما کمک می کند که سیستم مکان یاب موبایل خود را راه اندازی و از آن به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.سیستمی که خیلی ها هنوز طریقه استفاده از آن را نمی دانند !

به طور کلی محبوب ترین نرم افزارهای مکان یاب SmartCom GPS و Garmin هستند . این دو نرم افزار به خوبی در ایران جواب داده و مکان شما را به صورت دقیق روی نقشه , پس از اتصال به ماهواره های مکان یاب , مشخص می کنند. نرم افزار اول که در این پست به شرح آن خواهیم پرداخت مکان شما را روی یک نقشه که به صورت عکس و کالیبره شده در آن قرار داده اید نشان می دهد . در حقیقت عموما نقشه های این برنامه به صورت , نقشه هایی هست که در بازار مشاهده می کنید اما با این تفاوت که مکان شما دقیقا روی این نقشه نشان داده می شود. البته برای تعدادی از شهرها نقشه ماهواره ای نیز تهیه شده که شما می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مکان فعلی خود را از طریق ماهواره مشاهده کنید . نرم افزار دوم یعنی Garmin نقشه هایی به صورت سه بعدی دارد و البته فعلا فقط شهرهای بزرگ نظیر تهران , شیراز , مشهد و … در این نرم افزار به صورت کامل ساپورت می شوند و برای شهرهای دیگر فقط نقشه راه های اصلی ساپورت می شود. اما ویژگی مهم این نرم افزار امکان نشان دادن نزدیک ترین مسیر به مقصد هست . این امکان فعلا فقط برای شهر تهران میسر هست , بدین صورت که برای مثال شما در نارمک ساکن هستید و می خواهید به میدان راه آهن بروید , کافی است اسم مقصد خود را در برنامه تایپ  کرده تا این برنامه مسیر مورد نظر را روی نقشه برایتان مشخص و حتی به صورت صوتی لحظه به لحظه شما را راهنمایی کند. این نرم افزار را در روزهای آینده خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

اما می رسیم به آموزش و راه اندازی نصب نرم افزار مکان یاب SmartCom GPS :

در ابتدا نرم افزار SmartCom 1.56 را از اینجا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب نمایید . اگر در حین نصب روی گوشیتان در ابتدا با ارور مواجه شدید نرم افزار را ساین کنید . البته با توجه به دست کاری های صورت گرفته روی نرم افزار برای خیلی از گوشی ها به صورت ساین نشده نیز , بدون مشکل , اجرا می شود . بعد از نصب نرم افزار به روی گوشی , موبایل خود را به کامپیوتر وصل کرده و به مسیر زیر بروید :

C:\data\smartgpscon\maps
E:\data\smartgpscon\maps

در صورتی که نرم افزار را روی مموری داخلی گوشی نصب کرده اید به مسیر اول و در صورتی که روی مموری کارت گوشی نصب کرده اید به مسیر دوم بروید. این فولدر در حقیقت مکانی است که شما نقشه های خود را باید در آن بریزید . نقشه های نرم افزار SmartCom عموما دو فایل هم نام با پسوندهای map و Ogf2 می باشد که باید در مسیر گفته شده ریخته شود . بعد از اینکه فایل های نقشه را در مسیر گفته شده ریختنید اکنون اگر در مکانی باشید که نقشه آن در گوشی شما باشد مختصات آن مکان دقیقا روی نقشه نشان داده می شود.  ضمنا اطلاعاتی نظیر , ارتفاع از سطح دریا , مختصات فعلی , سرعت شما , میزان پیمایش و … نیز نشان داده می شود. ضمنا این نرم افزار امکانات جانبی و مکان یابی فراوانی دارد که با یک گشت کوچک در منوهای آن متوجه این امر خواهید شد .

نقشه شهرهای مختلف که معمولا طرفداران بیشتری دارند را در بخش زیر قرار داده ام و می توانید هر کدام را که خواستید دانلود و در مسیر گفته شده بریزید و از آن استفاده کتید. در صورتی که نقشه یک شهر خاص را می خواستید می توانید در بخش نظرات مطرح تا در صورت موجود بودن در سطح نت آن را برای استفاده قرار دهم . ضمنا تمامی این فرآیندها به صورت آفلاین انجام می شود و کلا این نرم افزاری کاری به GPRS شما و اینترنت ندارد وکاملا سیستم مکان یابی رایگان می باشد.

نقشه تهران ( کاملترین نقشه موجود از شهر تهران )

نقشه ایران با حجم ۲/۸۵

نقشه کامل ایران با حجم ۱۶/۲

نقشه دقیق ایران (از نظر دقت کالیبره شدن) با حجم ۱/۷۹

نقشه اراک با حجم ۲/۸

نقشه ارومیه با حجم ۲/۳۸

نقشه اصفهان با حجم ۲/۱۹

نقشه ماهواره ای اصفهان (گوگلی) با حجم ۴۶/۶

http://rapidshare.com/files/11312106…aare.part1.rar
http://rapidshare.com/files/11312216…aare.part2.rar

نقشه تبریز با کیفیت عالی با حجم ۲۴/۳

نقشه تهران با حجم ۳/۳۵

نقشه دقیق و با کیفیت تهران با حجم ۴۸/۴

http://rapidshare.com/files/158744010/tehran.part1.rar
http://rapidshare.com/files/158745190/tehran.part2.rar
http://rapidshare.com/files/158746657/tehran.part3.rar
http://rapidshare.com/files/158747793/tehran.part4.rar

نقشه ساری با حجم ۲/۱

نقشه شیراز با حجم ۲/۵۲

نقشه دقیق کالیبره شیراز با جزییات کم با حجم۲/۰

نقشه قزوین با حجم ۲/۰۴

نقشه قشم با حجم ۰/۷۶

نقشه قم با حجم ۲/۱۷

نقشه کرج با حجم ۴/۸۳

نقشه گنبد کاووس با حجم ۱/۹۳

نقشه مشهد با حجم ۲/۶۳

نقشه حرم امام رضا با حجم ۰/۴۶

نقشه آبعلی و امامزاده هاشم در جاده هراز با حجم ۲/۷۳

نقشه شهر کیش با حجم۳/۶۰

نقشه بوشهر با حجم ۳/۴۲

نقشه همدان با حجم ۲/۳۹

نقشه یزد با حجم ۳۱/۴۶

نقشه گوگلی اهواز با حجم۱۸/۸۳

نقشه کرمان با حجم ۶/۱۹

نقشه زاهدان با حجم ۴/۲۴

نقشه بندر عباس:

نقشه شیراز: با کالیبره خیلی دقیق و نقشه کاملتر ( نزدیک صنایع و معالی آباد )

نقشه تبریز: با کالیبره ۳۰ نقطه ای-کشاورزی 

 

نقشه سایر شهر ها را نیز میتوانید از آدرس زیر دانلود کنیدhttp://forum.p30world.com/showthread.php?t=219137

منبع : imilad.com

ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن بازنشستگان

 

 

مدیرکل فرهنگی - اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری اعلام کرد : ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران بازنشسته کشوری از طریق پایگاه اینترنتی سازمان بازنشستگی کشوری به نشانی WWW.CSPF.IR آغاز و تا 15مرداد ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی کشوری ، حسن مسافری با اعلام این خبر افزود: تسهیلات ودیعه مسکن ازحداقل یک تا حداکثر سه میلیون تومان ، با کارمزد چهاردرصد و بازپرداخت پنج ساله خواهد بود و اگر تعداد متقاضیان واجد شرایط بیش از اعتبار تصویب شده باشد ، درنهایت بر اساس اعتبار استانی از میان ثبت نام کنندگان واجد شرایط بصورت مکانیزه قرعه کشی و اسامی منتخبان از طریق پیام کوتاه و سایت سازمان بازنشستگی اعلام می شود. مسافری با اشاره به مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل وزارت مسکن و شهرسازی در مورد شرایط استفاده از این تسهیلات اظهار داشت:بر اساس این دستورالعمل شرایط مشمولان به این شرح است:1- حقوق بازنشستگی سال جاری درخواست کنندگان کمتر از یک و نیم برابر حداقل حقوق و دستمزد برابر قانون کار یعنی 3 میلیون و 952 هزار و 800 ریال باشد 2- تا کنون زمین ، مسکن یا تسهیلات مسکن یا وام ودیعه مسکن دریافت نکرده باشند 3- خود و همسرشان فاقد مسکن باشند4- اجاره نامه یک ساله داشته باشند که در زمان ثبت نام ، حداقل یازده ماه از آن باقی مانده باشد. مدیرکل فرهنگی – اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری میزان اعتبار اختصاص داده شده سال جاری برای بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری را 128 میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به دوره قبل حدود 80 درصد افزایش یافته است که در نتیجه به تعداد دریافت کنندگان این تسهیلات افزوده خواهد شد. درطول دو دوره گذشته بیش از چهار هزار و500 نفر از بازنشستگان مشترک سازمان از وام ودیعه مسکن با میانگین 20 میلیون ریال برخوردار شدند.  

 

اطلاعات عمومی برای همه

فرموده حضرت علی (ع) 

 

مستى در چهار چیز است: مستى از شراب (و خمر)، مستى مال و ثروت، مستى خواب، مستى ریاست و مقام 

 

................................................................................................ 

 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

سلام

صاف میرم سراغ اصل مطلب:

خبر دارید که شما رفقا که مال دهه 50 به اینور هستید میانگین عمرتون 55 ساله؟!! نه.....؟ میخندی.....؟ شوخی میکنم؟ این ادعا عین آب خوردن اثبات شده است! به نمودار عمر افراد از 80 سال به اینور و میانگین عمر طبیعی آدمها دقت کنید تا حساب کار دستتون بیاد!توی این ایمیل ها حقایق و رازهای این قضیه رو براتون میگم تا بفهمی کجای کاریم!من اون چیزی را که مبنای واقعی داره براتون میگم ..میخواد خوشت بیاد میخواد بدت بیاد! درسته..حقیقت تلخه عزیز!

اولین عامل باعث این فاجعه در کاهش طول عمر ما شده! طرز تفکر ما نسبت به خورد و خوراک و زندگیمون و یک برنامه ریزی از بیرون قضیه واسه کشتن ما  و تبلیغات دروغ! همین!

1- اولین نکته: یادتون باشه تا سن 35 سالگی جسم رشد میکنه و از 35 سالگی به بعد روح! تازه از 35 سال به بعد باید به سمت مسائل معنوی برویم! واسه همین پیامبر اکرم توی 40 سالگی مبعوث شد. پس این حق طبیعی من و توست که عمر کامل داشته باشیم....زمانی میتونیم مدعی عمر کامل باشیم که وقتی جسد مبارک بنده و جنابعالی رو توی قبر میگذارند فقط پوست و استخوان به جسم باشه نه گوشت! در غیر اینصورت یا خودمون یا یکی دیگه باعث مردن ما شده...و عمر طبیعی ننموده ائیم.

الان توی جامعه ما از طرف صهیونیسم و غرب طوری برنامه ریزی شده که تا 10 سال دیگه زیر 40 سال باید بمیریم! واسه همین سیستم خوراک و زندگی ما رو اینطور تغییر دادند!

داستان هومفر یهودی رو که میدونید؟رفت توی جلسه گفت: برای از بین بردن مسیحیت در انگلیس کافیه آب شرب منچستر در انگلیس رو از یک مخزن تامین کنیم و لوله کشی کنیم توی خونه ها! بعد به عنوان ضد عفونی کننده و پاک کنندهء آب... فلوراید و کلر میریزیم توی مخزن  و اینطوری طی چند سال عمر این آدمها را کم میکنیم و بعد کسی هم یقه ما رو نمیگیره

حالا شده حکایت ما! 

دستور اول: قبل از مصرف و خوردن آب! آن را حتما "بجوشانید  و بعد آن را پس از خنک کردن صرف نمائید

دلیلش هم اینه که طبق دستور طب سنتی و تجویز حضرت امام رضا(ع) وقتی آب را میجوشانیم باعث سبک شدن آب میشویم و به همین جهت وقتی آب وارد بافت بدن میشود به راحتی از بافت بدن خارج میشود و مواد و مشتقات محلول در آب (مخصوصا" کلر و فلوراید) در بافت نمیماند و چربی و وزن بدن بصورت متناسب ظرف یک ماه در بدن تقسیم شده و عامل تناسب اندام شما میشود (آی خانما گوش کنید ..اولین راز تناسب اندام بود..اینطوری چاق خوش هیکل میشید) - توضیحات کامل راجع به این مسئله را در کلاس های طب سنتی عرض خواهم کرد.(جالبه وقتی توی یک شهر بیماری اپیدمی میشه..مثل زلزله بم...فوری میگویند آب را بجوشانید و بعد بخورید ولی فرهنگ سازی نمیکننه که چرا باید آب را بجوشانیم)

پس یادتون باشه هیچوقت آب را همینطوری دیمی ننوشید..محتویات و مشتقات شیمیائی آب که برای تصفیه وارد آن شده به طرز وحشتناکی سیستم خون رسانی و بافت بدن و کلیه شما را مختل میکنه.

دستور دوم: کی گفته وقتی زیاد آب مینوشیم باعث سلامتی بدن و پوست و مو میشیم؟ تا زمانی که تشنه نشدید آب ننوشید

جدیدا" رسم شده توی رسانه ها و مجلات دائم از نوشیدن آب زیاد برای سالم ماندن پوست صورت و سلامتی بدن دم میزنند.هی مینویسند روزانه به زور هم شده 4 لیوان آب بخورید.

دلیلش هم اینه که کلیه ها روزی 180 لیتر آب را برای بدن تصفیه میکنند..وقتی شما حجم آب بدن را زیاد میکنید باعث فشار کار روی کلیه ها شده و عامل پیری زودرس بدن خواهد شد.

دستور سوم: آب را یک دفعه  ننوشید ...آب را با سه نفس بنوشید (یعنی سه دفعه نفس بکشید ) چون با نوشیدن یکدفعه آب (هورت هورت ...) عامل درد زود هنگام کبد خواهید بود.(تجویز امام صادق (ع))

این طریقه نوشیدن آب باعث میشه آب با بهترین شرط وارد بدن شده و به معده فرصت دریافت مناسب آب میدهیم.

دستور چهارم :‌سعی کنید آب را ایستاده بنوشید..(تجویز امام صادق(ع))

این 4 دستور را کاملا" به خاطر بسپارید

اینقدر حرف و گفتار زیاده که شاید تا آخر عمر لازم باشه براتون حرف بزنم...ولی بهتره گام به گام با هم بریم جلو تا تاثیر بهتری در روند بهبودی و رفع مشکلات و بیماری شما داشته باشیم.

اینها حرف من نیست! هفت هزار  سال قدمت و تجربه طب سنتی ایران و دستورات اسلام   است که ما ایرانی ها بانی و عامل سلامتی در دنیا بودیم.و الان متاسفانه خلاف آن در زندگی ما جریان پیدا کرده و داره باعث نابودی و کاهش طول عمر مامیشه....زندگی حق مسلم ماست.

هر دکتری که بتونه خلاف اینها را ثابت کنه یک جایزه گرون قیمت  از طرف کانون طب سنتی بهش تعلق میگیره

برای کسانی هم که میخواهند وارد کانون طب سنتی شوند مژده دارم که بعد از عید کلاس های طب سنتی تا مرحله طبابت و تکمیل حرفه تجویز راه خواهد افتاد.

مشاوره  هم انشاءا.. در مرکز کانون طب سنتی توسط قویترین طبیبان ایرانی و دقیقا" طبق قوانین طب سنتی و گیاهی انجام میشه .

هدف فقط تعالی و گامی هرچند ناچیز برای بهبودی شما عزیزان میباشد