کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

انقلاب سوم مردم ایران آغاز شد

گزارش تحلیلی فارس از انگیزه‌های خلق یک حماسه
انقلاب سوم مردم ایران آغاز شد

خبرگزاری فارس:22 خرداد را باید " انقلاب سوم " مردم ایران دانست، مردمی که در آستانه دهه چهارم انقلاب دست به یک جراحی بزرگ زدند تا کالبد نظام را از آفات فساد، تبعیض ، ویژه خواری و بی عدالتی پاک نمایند.

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، لحظه زایش و رویش دوباره ملتی فرا رسید تا در 22 خردادی به یادماندنی و ماندگار، در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و حماسه‌ای پرشکوه را در میان امواج بادهای مخالف ، در اوراق زرین تاریخ افتخارات خود ثبت و ضبط نمایند.
حماسه پرشوری که با هنرنمایی 35 میلیونی یک ملت ، بار دیگر چهره استوار و پرافتخار ملتی را نشان داد که با عزمی راسخ به افق بلند هدف های خود چشم دوخته و با دستی توانا به ساختن کشور خود همت گماشته است.

¤ پیام رأی مردم در انتخاب دهم

اگرچه در گرمای حضور غرور آفرین یک ملت ، هنوز نمی توان زوایای حماسه پرشور 22 خرداد را در ظرف تحلیلی شتابزده به ارزیابی جامع و کامل نشست، اما به جهت اهمیت موضوع چاره ای جز آن نیست که در واپسین لحظات اعلام نتایج رسمی این انتخابات ، به درس ها و آموخته های آن اشاراتی گذرا داشت تا اگر حق مدد فرماید در مجالی فراخ تر به ارزیابی و تحلیل جامع تر آن همت گمارد.
1ـ اولین و بزرگترین پیروز این انتخابات مردم هستند که با حضور فرا گیر و گسترده خود، دشمنان را مأیوس و خطرات احتمالی را از کشور دور ساختند. این انتخابات پیروزی واقعیت اسلام ناب محمدی(ص) بر الگوهای مجازی و تفسیرهای واژگونه از اسلام ناب و آرمان های نظام اسلامی بود. بدعت هایی که لباس های رنگین و فاخر بر تن کرده بودند تا چشم‌ها و گوش های ظاهر بین را مفتون خود نمایند.
یکی از نکاتی که مفسران در تفسیر آیه اول سوره "نصر " یعنی "اذا جاء نصرالله والفتح " مطرح کرده اند، تقدم داشتن "نصرت " خداوند بر "فتح " و پیروزی مؤمنان است . یعنی کلید پیروزی ها و فتح الفتوح های مؤمنان به دست خداوند است و با نصرت و یاری اوست که خاکریزها و دروازه های فتح برای آنان شکافته و گشوده می شود. بی تردید یوم الفتح 22 خرداد را باید از مصادیق عینی این سوره دانست ، روزی که با فتح قلوب مردم ، تمامی قامت کفر و نفاق در برابر حماسه حضور 35 میلیون برگه رأی به زیر کشید شد تا از آتش نمرودیان ، دروازه های نعمت و رحمت و فتح مستمر به روی این ملت وفادار گشوده شود. بی تردید پیروز اصلی و واقعی این آوردگاه سرنوشت‌ساز مردم بودند، مردمی که واپسین آرزوهای غرب را بر باد دادند و اسباب حقارت و سردرگمی بیش از پیش کابوی‌های آمریکایی را فراهم آوردند.
2- نتیجه انتخابات دهم نشان داد که صداقت بر تخریب ، تهمت و دروغ پیروز است. مردم فرق میان صداقت و صراحت و وفاداری به اصول اخلاقی و آرمان های نظام اسلامی با برخوردهای کاسبکارانه ، موج سواری های پیدا و پنهان و شگردهای نخ نما و مستعمل را به خوبی می دانند و به همین جهت کسانی که برای پیروزی به هر قیمت ، تکیه بر باد کرده بودند، نردبان قدرت را از زیر پای خود کشیده دیدند.آنان آنقدر از چاه شعار، دلوهای خالی بالا کشیدند که دیگر ملت حاضر نشدند حتی نیم نگاهی به چرخه چاه و دلوهای خالی آنان بیندازد.
3ـ انتخابات دهم نشان داد که گفتمان غالب در کشور مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و فرهنگ سازی و گفتمان رهبر معظم انقلاب که اصلاحات را به معنای مبارزه مستمر با فقر ، فساد و تبعیض دانستند، بر تار و پود این کشور بافته شده است.
4ـ گویند عارفی صاحب‌دل ، بر فراز منبری خطابه می کرد.جمعیتی انبوه در مسجد جامع شهر گرد او جمع شده بودند و دیگر جایی برای تازه واردان نبود.در همین اثنا، جوانمردی وارد صحن مسجد شد و بانگ برآورد "خدا پدر کسی را بیامرزد که از آنجا که هست یک گام پیشتر گذارد تا خلق الله به درون مسجد آیند. " عارف بر بالای منبر که این سخن شنید، پایین آمد و گفت سال ها تلاش کردم که سخنی را گویم که امروز از دهان این جوانمرد همه شنیدید: "از آنجا که هستید یک گام پیشتر نهید ".
پیام رأی 35 میلیونی مردم به مسئولان کشور، همان سخن عارف صاحبدل و جوان تازه وارد به مسجد است که این پیام را باید بازخوانی چند باره کرد. مردم در 22 خرداد گفتند:
-این ملک ، رئیس بسیار دارد. مردم کسی را می خواهند و می بینند که نوکری آنها را بر خود گران نداند و از رنج و زحمتشان چیزی اگر کم نمی کند، لااقل چیزی هم بر آن نیفزاید.
-مردم گفتند آنها که همواره متکبرانه خود را در میان می نهند و ارزش بقیه را در قیاس با خود می سنجند، ناتوان از درک ذهنیات و اولویت های مردم کوچه و بازارند.
- مردم گفتند سیاست باید همنشین صداقت باشد.
- مردم به نامزدی رأی دادند که به عدالت بیش از آزادی بها می داد.
ـ مردم به کسی رأی دادند که آمده بود استانداردهای حکومت بر مردم را تغییر دهد. او می گفت من رئیس شما نیستم ، من آمده ام جاروکش و خادم ملت باشم.
- مردم نشان دادند که پیوند میان "لیبرالیسم " و "دموکراسی " آنگونه که غرب می گوید، وثیق و عمیق نیست. می توان از مزرعه دموکراسی ، آرمان درو کرد. از دموکراسی نباید ترسید و هراسید؛ چرا که دموکراسی به مثابه یک روش می تواند خادم و خاضع یک ملت و حکومت باشد. اگر میدان بازی را خوب ترسیم نماییم ، می‌توان از دموکراسی علیه لیبرالیسم و لاابالی گری و اباحی گری استمداد جست.
-22 خرداد پیام داد که فاصله میان سیاست ورزان و مردم بسیار است . سیاستمداران باید صدای حادثه را قبل از وقوع آن به گوش بشنوند. مردم در این انتخابات ، هویت واقعی خود را به نمایش گذاشتند تا به روشنفکر نماهای کشور که مدام در غفلت و غافلگیری به سر می برند و گویی با اشتباهات تاریخی قرارداد بسته اند، بگویند توده مردم آنها نیستند که در محافل روشنفکری و کافی شاپ ها و احزاب و سندیکاها و چت روم ها حضور دارند، مردم آنهایی هستند که دوگانه فقر و غنا را با پوست و گوشت خود لمس کرده اند، از قله های سر به فلک کشیده ثروت و دره های عمیق فقر و فلاکت سخت نگران و پریشان احوالند و کارآمدی نظام اسلامی را طلب می نمایند.
5ـ مشارکت عمومی در انتخابات دهم ، گویای این واقعیت اساسی است که مردم در هنگام بروز پدیده های سیاسی و امنیتی مهمتر همچون دفاع از تمامیت کشور و آرمان های نظام اسلامی ، مشارکت جویانه تر عمل کرده و این خود مبین ظرفیت های بالای ملی برای مشارکت در رخدادهای سیاسی بزرگتر و به نوعی مصونیت بخش امنیت ملی کشور به حساب می آید. این انتخابات خط پایانی بر رویاهای بدون تعبیری بود که خواب انقلاب های رنگین و مخملین را می دیدند.آنان که آمده بودند به جای آن که به استحکام پایه های نظام و کمربند امنیتی نظام بیندیشند به تحریک قومیت ها، طوایف و اقلیت های دینی پرداختند.
6ـ و نکته پایانی آنکه انتخابات دهم نشان داد که سیره افراد، همچنان تعیین کننده تر از احزاب و گروه های سیاسی است و درصد بالایی از آرای مردم به نامزدهای ریاست جمهوری را باید مرهون سیره عملی آنان دانست.
و اینک در طلیعه دولت پاک ، گوش جان به نوای روح بخش مقتدایمان می سپاریم تا چراغ راه و راهنمای ما در عبور از عقبه های سخت و نفس گیری که در پیش روی داریم ، باشد: "ما اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و در این دولت همه کارگزاران حکومت می‌بایست منش و رفتار و روش اسلامی را بیش از پیش در باورها و رفتار خود به کار بندند. امروز اسلامی بودن یک رئیس جمهور به آن است که انگیزه کار و فعالیت برای مردم داشته باشد و تنها با کار و کار است که رئیس جمهور اجرایی در آینده می تواند یک گام بلند به سوی آرمان های اسلامی بردارد. در زمینه بهبود معیشت ، دنیایی از کارهای باقیمانده پیش روی رئیس جمهور آینده قرار گرفته است . در زمینه فرهنگ و اعتقادات و اخلاق مردم ، کارهای فراوانی باید انجام گیرد تا مردم ما که ریشه های دینی سالمی دارند، از ثمرات شیرین درخت پربار دین در عرصه های مختلف اجتماعی بهره ببرند. در عرصه علم و فناوری ، ملت با استعداد و شایسته ما نیازمند مسئولان فهیم ، دلسوز، دانا و پرکار هستند. برخلاف آنان که از هر سو در عالم نظر می کنند، آمریکا و اروپا را می‌بینند و خود را در محاصره اردوگاه غرب می دانند، در سیاست خارجی ، عرصه های دست نخورده فراوانی وجود دارد و مسئولانی را می طلبد که با اعتماد به نفس و شجاعت، به گشودن صحنه های جدید برای گسترش دینداری و دین خواهی در سطح جهان بپردازند. "
22 خرداد 88 نشان داد که روح و حیات نظام اسلامی مترادف با حضور مردم در همه امور و انتخابات به عنوان یکی از مهمترین نمودهای مشارکت سیاسی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه اسلامی ، نقش بی بدیلی را در بارور نمودن قدرت خفته مردم ایفا می نماید.انتخابات 22 خرداد را باید " انقلاب سوم " مردم ایران دانست، مردمی که در آستانه دهه چهارم انقلاب دست به یک جراحی بزرگ زدند تا کالبد نظام را از آفات فساد، تبعیض ، ویژه خواری و بی عدالتی پاک نماید.
انتهای پیام/

تبریک تبریک تبریک

ستاد انتخابات کشور جدیدترین نتایج شمارش آرا تا ساعت 8:45 بامداد 23 خرداد را اعلام کرد.

ستاد انتخابات جدیدترین نتایج شمارش آرا در ساعت 8:45 بامداد 23 خرداد را به این شرح اعلام کرد:

از مجموع تعداد 37420 صندوق‌ شمارش شده (81.85 درصد کل صندوق‌ها)، 30 میلیون و 506 هزار و 422 رای شمارش شده، محمود احمدی‌نژاد 19761433 رای معادل 64.77 درصد، میرحسین موسوی خامنه با 9841056 رای معادل 32.25 درصد، محسن رضایی میرقائد 633048 رای معادل 2.07 درصد، مهدی کروبی با 270885 رای معادل 0.88 درصد حائز آرای رای‌دهندگان شدند.  

 

................................................... 

 


تبریک تبریک تبریک

 

 

۱- این جلوه عشق و اتحاد است/ یک عرصه دیگر از جهاد است/ رای همه عاشقان مهدی/ اینبار هم احمدی نژاد است

۲- سینه پر آهیم اما آهنیم/ نسل یوسف های بی پیراهنیم/ ما ز شور احمدی آکنده ایم/

 ما ز گرمای خمینی زنده ایم

۳- این کلبه، سرای عدل و داد است بیا/اینجا سخن از «وان یکاد» است بیا /

در محفل ما حرف چپ و راست مزن /این خانه ی احمدی نژاد است بیا

۴- ما پیرو مکتب رسول اللهیم/ در راه و منش پیرو روح اللهیم/

با رای به احمدی نژاد مظلوم/ ما حامی کاندیدای حزب اللهیم

۵- او احمدی نژاد است مردانه در جهاد است قلب تمام ملت برای او ستاد است

۶- گزافه نیست تو کوه اراده ای دکتر/ هنوز هم به خدا خوب و ساده ای دکتر/ دلیل اینکه دلیرو شجاع و نستوهی/ همین بود که یقین شیعه زاده ای دکتر

۷- اخلاق خوش محمدی داری تو/ احسان و صفای سرمدی داری تو/ نامت همه جا سرامد اهل ولا/ زیرا که نژاد احمدی داری تو

۸- رزمنده و در صف جهادیم هنوز/ نابودگر ظلم و فسادیم هنوز/ سوگند به روح قدسی روح خدا/ ما یاور احمدی نژادیم هنوز

۹- از ریشه بکن اساس کج را /دشمن صفتان ذوالعوج را فریاد بکن دوباره دکتر/

"عجل لولیک الفرج را

۱۰- نه فکرپول و جیب ومکنت وحشمت هستی/ نه دنبال زر و زور و ریاو قدرت و ثروت هستی/ نژادت احمدی است قدرت بدانند/ چو آنکه عاشقانه شیفته ی خدمت هستی

۱۱- تو احمدی ن‍ژادی و از تبار افتاب/ خیبرشکن به زمانه و شاگرد بوتراب/

 

 رای تمام ملت ایران از آن تو/ تا هست گفتمان تو از جنس انقلاب

۱۲- افسوس ازین حکایت دردآلود/ که پاسخ خدمتت فقط تهمت بود/

 در صبر و تحمل غرض ورزی ها/ افسانه شدی مثل جومونگ ای محمود

۱۳- با گوهرولا، برعالمی سریم/ با احمدی نژاد در خط رهبریم/

 روباه سیرتان حاصل نمی کنند/با کذب و با ریا چیزی در این حریم

۱۴- از لطف علی جناح(ع) جناح حق پیروز است/ پیروزی اهل حق بدان هر روز است/

ما طالب احمدی نژادیم و یقین/این رای و نظر به دشمنان جانسوز است

۱۵- این جلوه عشق و اتحاد است/ یک عرصه دیگر از جهاد است/

 رای همه عاشقان مهدی/ اینبار هم احمدی نژاد است

۱۶- هرچند فقیر خانه زادیم هنوز/ دور از شریان اقتصادیم هنوز/

بازار رقیب تازه داغ است ولی/ ما طالب احمدی نژادیم هموز

۱۷- برای دسترسی به تو داد لازم نیست/رحیل و کوچ و عبور از بلاد لازم نیست/

چه غم اگر که نباشی تو از بنی زهرا/ برای احمدی بودن نژاد لازم نیست

۱۸- بیا بیا به دشت گل،شبیه ابروباد شو/به بزم اهل معرفت به رنگ لاله شاد شو/

برای حفظ حرمت اصول و ارزش و وطن/رفیق عبدصالحی چو احمدی نژاد شو

۱۹- میرسد مجموعه یوسف به پایان غم مخورمیشود سیمای ما روزی گلستان غم مخورگرنشد قسمت به یوسف گردش ایران زمین/

میرود محمود ما استان به استان غم مخور

۲۰- می غرد و با زخم زبان کار ندارد/کاری به لجن گویی اغیار ندارد/

با دیو هوا سخت بجنگید که محمود/حاجت به جوانان هوادار ندارد

۲۱- ما عاشق کیش کربلایی هستیم/ دلبسته ان روح خدایی هستیم/

 در فکر خطای خود بمیر ای دشمن/ چون بار دگر پی رجایی هستیم

۲۲- از نسل گل و نجابت و نور تویی/ محمود زمان به وادی طور تویی/

 سوگند به آیه آیه دفتر عشق/ مظلوم ترین رئیس جمهور تویی

۲۳- ارسال شده توسط یک کاربر: چار میم آمد به دشت کارزار/

 میم محمود است دل هارا قرار/ میم (حذف)/ ممیم (حذف)/

 میم دیگر (حذف)/ دست حق محمود را چون یاور است/ خلق رابر پاکی او باور است.

۲۴- ایران به دلیرمرد خود می‌نازد/ با احمدی‌اش به دشمنان می‌تازد/

باهرکه شود عنایت حق همراه/ هرکس که بود مقابلش می‌بازد

۲۵- دشمنان تو اگر خیل زمین خوارانند/دوستان تو ولی از نسب بارانند/

نهمین دولت مایی و به این می نازیم/ که ولی نعمت این دولت , محرومانند 

 

دولت 4 ساله دکتر محمود احمدی نژاد

 

 

 

با سلام

دل میرود زدستم صاحبدلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

 

دولت 4 ساله دکتر محمود احمدی نژاد‍‍‍‍‍‍ در حال اتمام هست و رقیبانی به عرصه سیاست پا گذاشته اند که خدا میداند در دل چه انگیزه هایی دارند

وبه کجا خواهند برد سرنوشت ملت غیور وشایسته ایران را

انشاالله که هدفی جز ارتقای همه جوره مملکت نداشته باشند

اما دوستان و یاوران همیشه در صحنه ایران آیا با توجه به مناظره های پخش شده از سیما وتهمت ها وافتراها ونقض همه کارها میشود این کشتی

در حال ساخت را به شخص دیگری واگذار کرد و رفت ؟؟؟؟؟

آیا سلایق همسو وهمگونه همدیگرند ومیشود با خیالی آسوده ومطمئن به ادامه کار یا حتی بهتر از این روند باشیم

حال با این همه تهمت وافترا که حتی هیچ چیز را قبول ندارند رشته کار را به چه کسی بهتر از خود دکتر بسپاریم

باور کنید او سرسختانه ومجددانه در امر بازسازی کشور میکوشدواز جنس مردم است

نگذارید بی عفتی وبی بندوباری مملکت را رو به سیاهی وننگ بکشاند

به امید مملکتی سربلند وسر افراز

با سکانداری دکتر محمود احمدی نژاد