کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

نرم افزار جالب

 

این نرم افزار هر متنی رو که بهش بدین میخونه. انگلیسی و حتی فنگلیش. تازه افکتهای صوتی زیادی هم داره که میتونه صدای گوینده رو عوض کنه!

دانلود


http://www.megaupload.com/?d=MEDE9E7D
یا
http://rapidshare.com/files/39133196/Talking.rar
 
 

برنامه Stardock Cursor XP

نرم افزار نرم افزار نرم افزار

::: برنامه Stardock Cursor XP 13 برنامه ای میباشد که باعث تغیر شکل در موس شما میشود این برنامه دارای اشکال زیبا وسه بعدی از موس میباشد..

http://esgh_b.mihanblog.com/

از دیگر ویژگیهای این برنامه  قرار دادن صدا برای هر نوع از شکل میباشد.برای دانلود این برنامه به قسمت ادامه مطالب بروید..

::  دانلود برنامه        حجم فایل::3.67 MB                       شماره سریال ::CX-CSGM9EJJAMO88F91HSN6-285942452  Stardock Cursor XP 


 


::
موضوع مطلب :‌    دانلود
 

طنز طنز طنز

طنز طنز طنز

سیزده جمله کلیدی پزشکان

این بیماری شما باید فوری درمان بشه
یعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و معالجه این بیماری خیلی ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!

خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد
یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایده‌ای ندارم و امیدوارم شما خودتون سرنخی به من بدین!

یک وقت دیگه از منشی برای آخرهای این هفته بگیر
یعنی من امروز با دوستام دوره دارم، باید برم زودتر بزن به چاک!

هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم
یعنی خبر خوب اینه که من قراره یه ماشین جدید بخرم و خبر بد اینکه شما باید پول اونو بدین!

من به این آزمایشگاه اطمینان دارم بهتره آزمایشهاتون را اونجا انجام بدین
یعنی من 40 درصد از پول آزمایش بیمارانی که به اونجا معرفی می کنم را می‌گیرم!

دارویی که براتون نوشتم داروی خیلی جدیدیه
یعنی من دارم یه مقاله علمی مینویسم و میخواهم از شما مثل موش آزمایشگاهی استفاده کنم!

اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید یه زنگ به من بزنید
یعنی من نمی دونم بیماریتون چیه شاید خود به خود تا یک هفته دیگه خوب بشه!

بهتره چندتا آزمایش تکمیلی هم انجام بدین
یعنی من نفهمیدم بیماریتون چیه. شاید بچه‌های آزمایشگاه بهتون کمک کنن!
جوک
ابن بیماری الان خیلی شایعه
یعنی این چندمین مریضیه که این هفته داشتم باید حتما امشب برم سراغ کتابهای پزشکی و درمورد این بیماری مطالعه کنم!

اگه این عوارض از بین نرفت هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین
یعنی تا حالا مریضی به این سمجی نداشتم خدا را شکر که هفته دیگه مسافرتم و مطب نمیام!

فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست فایده‌ای داشته باشه
یعنی من از فیزیوتراپیستها نفرت دارم نرخ‌های ما رو شکستن!

ممکنه یک کمی دردتون بیاد
یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت درد زبونشون رو گاز گرفتن!

فکر نمی‌کنید این همه استرس روی اعصابتن اثر گذاشته باشه
یعنی من فکر می کنم شما دیوونه هستین و امیدوارم یک روانشناس پیدا کنم که هزینه‌های درمانتون رو باهاش قسمت کنم!

پوستمان را پاس بداریم

پوستمان را پاس بداریم

دکتر حسین طباطبایی
متخصص پوست و مو و استاد دانشگاه و دبیر انجمن متخصصان پوست و مو ایران

برای شادابی و جوان ماندن پوست‌مان، گاهی می‌خوانیم که باید آن را مالش دهیم و به ورزش عضلات صورت بپردازیم. آیا این عمل برای عضلات پوست مفید است؟
مالش دادن و ماساژ، ورزشی پاسیو است نه اکتیو و از نظر احساس آرامش لحظه‌ای مفید است ولی تاثیری در شادابی و جوان ماندن پوست ندارد اما انقباض و انبساط عضلات صورت توسط خود شخص تا حدی فرم عضلانی را تقویت می‌کند ولی عیب آن این است که باعث شکستگی عضلات صورت و چین و چروک عمیق عضلانی می‌شود بنابراین در حد فانتزی و تفریح در سالن‌های آرایش مانعی ندارد ولی از نظر علمی، مالش دادن، ماساژ و انقباض و انبساط عضلات صورت ارزشی ندارد.
برای کنترل منافذ باز پوست، چه اقدامی باید بکنیم؟ آیا در معرض آفتاب بودن، آن را تشدید می‌کند؟ می‌گویند اگر آب گوجه‌فرنگی و عسل روی پوست بمالیم، مفید است. آیا این کار صحیح است؟
 منافذ محل خروج چربی و عرق پوست است. هرچه پوست چرب‌تر باشد، منافذ آن گشادتر است که این خصوصیت ژنتیکی است. شستشو با آب سرد و صابون به طور مداوم، منافذ را به‌طور موقت جمع می‌کند. با ترکیبات کرم‌های رتینویید هم که شب‌ها مالیده می‌شود تا حدی منافذ جمع می‌شود. آفتاب اثری روی اندازه منافذ ندارد ولی هر عاملی که تعریق را افزایش دهد، مانند گرمای مداوم، آفتاب و غذاهای معرق، باعث گشادتر شدن موقت منافذ پوست می‌شود. مالیدن آب گوجه‌فرنگی و عسل و یا حتی پوست میوه‌های دیگر به علت داشتن ماده اسیدی تا حدی باعث شفاف شدن پوست می‌شود ولی عیب آن موقتی بودن است یعنی بعد از کمتر از یک ساعت، مواد آن جذب می‌شود و به حالت عادی برمی‌گردد. مشکل دیگر آن این است که بعضی از مردم نسبت به مالیدن آب میوه‌ها به پوست خود حساسیت نشان می‌دهند و دچار التهاب و قرمزی و پوسته‌پوسته شدن در آن ناحیه می‌شوند. البته تمامی این فرآورده‌ها در کرم‌های آرایشی بهداشتی به ‌وسیله کارخانه‌های معتبر ساخته می‌شود و به علت دارا بودن مواد نگه‌دارنده، زمان طولانی در پوست مانده و اثر می‌کند ولی عیب آنها، گران بودن‌شان است.
 استفاده از کرم‌های دور چشم برای پیشگیری از چروک است آیا شما استفاده از آنها را توصیه می‌کنید؟
 کرم‌های دور چشم استاندارد اگر به طور مستمر استعمال شود، ایجاد چین و چروک پوست را به تاخیر می‌اندازد. هر چند علاوه بر چین و چروک‌ پوست دور چشم، نوعی چین و چروک‌ عضلانی دور چشم نیز وجود دارد که به صورت میمیک (انقباض مداوم عضلات خنده یا گریه) صورت است و درمان چین و چروک‌ عضلانی با تزریق آمپول بوتاکس و ترک عادت است. سن شروع مصرف کرم‌های دور چشم بسته به خصوصیات خانوادگی کمی متفاوت است ولی حدود 25 تا 30 سالگی، سن مناسب شروع کرم‌های دور چشم است

آدرس

آدرس  آدرس  آدرس  آدرس  آدرس

 

جالب جالب جالب جالب جالب

 

کلیک کنید کلیک کنید کلیک کنید

www.hooshmand-sh-t.veb.ir

www.hooshmand-sh-t.veb.ir

www.hooshmand-sh-t.veb.ir

www.hooshmand-sh-t.veb.ir