کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

آب قلیایی و.....

آیا آب یونیزه قلیایی با آب کریستاله تفاوت دارد؟

در اصل آب کریستاله فقط دارای یکی از 4ویژگی آب یونیزه قلیایی می باشد ،یعنی خاصیت کریستالی شکل بودن یا کم حجم بودن آن, در صورتی که آب یونیزه قلیایی 3 خاصیت دیگر یعنی خاصیت قلیایی بودن , ویژگی آنتی اکسیدان و اکسیژن بالا را نیز دارا می باشد . 

 

 

 

                                آب یونیزه قلیایی چه تفاوتی با آب مقطر دارد؟!  

در اصل می توانیم بگوییم آب مقطر آبی کاملاً خالص و بدون املاح می باشد که در بعضی از موارد هم pH آن به سمت اسیدی شدن پیش می رود و هیچ منفعتی برای بدن ندارد ، به این علت که آب خنثی بوده و نسبت به محیط خود هیچ واکنشی نشان نمی دهد و تابع آن محیط می شود محققین به آن آب مردهمی گویند به عنوان مثال اگر در محیطی اسیدی قرار بگیرد کاملاً اسیدی و اگر در محیطی قلیایی قرار بگیرد قلیایی می شود به عبارتی خیلی ساده هیچ قدرت واکنشی از خود ندارد به این علت است که به آن آب مرده می گویند ، و فقط جهت رفع عطش مورد استفاده قرار می گیرد و کمکی به جذب بهتر ویتامین ها و دفع بیشتر سموم بدن نمی کند ، البته دستگاههای اسمز معکوس یا( Reverse Osmosis) RO هم چنین مشکلی را دارند ، ولی آب یونیزه قلیایی با دارا بودن چهار ویژگی منحصر به فرد 1ـ قلیایی بودن 2ـ خاصیت آنتی اکسیدان بودن 3ـ کم حجم بودن یا کریستالی شکل بودن 4ـ اکسیژن بالا و همچنین دارا بودن املاح مفید نظیر کلسیم و منیزیم و ... برای بدن بسیار مفید است به این دلیل که باعث سم زدایی بهتر و پیشگیری از بروز بیماری ها می شود همچنین موجب تسریع روند بهبودی در بیماری های مختلف می شود موارد ذکر شده این نوع آب یونیزه قلیایی را نسبت به آب های مقطر یا تصفیه معمولی بسیار متفاوت می کند .

یونیزاسیون چیست؟

به فرآیندی گفته می شود که در آن با استفاده از کاتالیزورهایی از جنس پلاتین(طلای سفید), pH آب تغییر کرده و به سمت محیط قلیایی یا اسیدی گرایش پیدا می کند , در این فرآیند نسبت یون هیدروکسید به هیدروژن تغییر پیدا می کند که نهایتاً آب قلیایی می شود و یا هر وقت میزان یون هیدروژن بیشتر از هیدروکسید شود آب اسیدی می شود که به این فرآیند یونیزاسیون می گویندو فقط به واسطه عملکرد پلیت هایی با جنس پلاتین و تیتانیوم امکان پذیر است به این علت که این عناصر قویترین کاتالیزورهای در دسترس بشر هستند . در فرآیند یونیزاسیون آب دو نیم واکنش در قطب های کاتد و آند به صورت زیر انجام می گیرد :

یونیزاسیون

1ـ نیم واکنش احیاء

2e- + 2H2O D H2+2OH-

2ـ نیم واکنش اکسایش

2H2O D O2 + 4H+ + 4e-

یونهای H+ همراه با یونهای منفی که برای سلامتی مضر هستند مثل یونهای نیترات , No3, CL¯و ... به صورت آب اسیدی از دستگاه خارج می شوند .

H2 و O2 نیز به صورت گاز از محیط خارج می شوند، همچنین2e به عنوان عامل آنتی اکسیدانی همراه با یونهای OH- به صورت آب یونیزه قلیائی توسط دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد .

یعنی به ازاء 4 مولکول آب دو مولکول OH-و دو الکترون آزاد ایجاد می شود و در واقع آب خارج شده با خاصیت اکسیژن افزایش یافته و خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد .

اهمیت این آب را بهتر بتوانیم درک کنیم

بازدید کنندگان محترم با خوردن آب قلیایی بسیاری از بیماریهای خود را درمان کنید  

از این پست ببعد فیلمها ودستنویسهای افراد درمان شده با این آب را درج خواهم کرد تا اهمیت این آب را بهتر بتوانیم درک کنیم  

 

بیماریهایی مانند : زخم معده واثنی عشر --- سنگهای کلیه ومجاری ادراری --- سنگهای کیسه صفرا ---- چربی کبد --- غلظت خون ---- دیابت ---- پوکی استخوان --- چربی خون بالا --- آلرژی -- بیماریهای مفصلی -- بیماریهای عصبی -- یبوستهای شدید --   

در آب ومایعات بحثی بنام o r p  (او آر پی ) وجود دارد یعنی پتانسیل اکسید کنندگی وپتانسیل احیا کنندگی اگر o r p آبی مثبت باشد یعنی قدرت فرسایش سلول زیاد است واگر منفی باشد بدین معنی که قدرت احیا سلولها زیاد است .این عمل با دستگاهی بنام orp meter اندازه گیری میشود ونتایج جالبی بدست می آید که آب استان ما وحتی تهران +500 تا +600 است بدین معنی که با خوردن یک لیوان از آب شهر با سرعت 500 کیلومتر بطرف پیری وبیماری در حرکت هستید اما از دستگاه آب قلیایی  -500 است تا -1000 یعنی با خوردن این آب تمام فرسودگیها احیا خواهند  

شد . 

 

 

آب یونیزه قلیایی و کاهش استرس :

80تا90 درصد از بافت مغز را آب تشکیل میدهد. یکی از دلایل استرس کم آبی سطح بدن و جذب شدن آب داخلی بدن توسط سلول ها می باشد که دلیل آن بزرگ بودن مولکول های آب است. آب یونیزه قلیایی به دلیل کم حجم بودن از جذب بالای سلولی برخوردار بوده و با نوشیدن آن میتوانیم براحتی آب بافت مغز را تامین کنیم.

 آب یونیزه قلیایی و جلوگیری از بیماری های محیط :

اکثر بیماری ها در محیط های اسیدی ایجاد می شوند. که پس از سوخت وساز پروتئین ها و چربی ها ی مضر در بدن ایجاد می شود . بنابر این ما اگر بتوانیم محیط داخلی خود را قلیایی کنیم آنگاه از بیماری هایی مانند : آنژین قلبی ، میگرنف ،کولیت، آسم،فشار خون بالا،دیابت ، در مراحل اولیه گرفتگی عضلات ، کلسترل بالا،افسردگی،یبوست،سندرم خستگی ،سکته های قلب ی و مغزی و... جلوگیری کنیم که بهترین راه آن نوشیدن آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی مهم آن است.

آب یونیزه قلیایی و دستگاه گوارش بدن :

بسیاری از مواد پروتئینی پس از سوخت و ساز زائداتی از خود بر جای می گذارند که آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی خود باعث سهولت حرکت این مواد شده و دفع خیلی بهتر و سریعتر از روده صورت میگیرد و براحتی از یبوست جلوگیری می کند .در مواقع جذب مواد معدنی با آب یونیزه قلیایی خیلی بهتر انجام میشود. اوره ماده ایست که پروتئین ها بر اثر سوخت و ساز از خود برجای گذاشته که آب یونیزه قلیایی خیلی بهتر این مواد رااز بدن دفع می کند و خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مجاری ادرار را در بدن کاهش داده و یا از بین می برد زیرا با نفوذ بالای خود باعث رقیق شدن این رسوبات و دفع آن ها می شود و در محیطی با اکسیژن بالا آنزیم های کبد به خوبی کار خود را انجام می دهند، آب یونیزه قلیایی برای معده بسیار مفید بوده زیرا میتواند از ترشح بیش از حد اسید معده و سوزش آن جلوگیری کند.

  

آب یونیزه قلیایی و قلب :

آب یونیزه قلیایی می تواند از بروز سکته ها و حملات قلبی جلوگیری کند.

طی تحقیقاتی که در مجله علمی اپید مولوژی به چاپ رسیده کسانی که در روز 8لیوان از این نوع آب استفاده می کنند 80درصد نسبت به دیگر کسانی که آب کمی می نوشند کمتر دچار سکته می شوند که دلیل اصلی آن تسریع در گردش خون است.

منبع

 http://payonaflak.co/article/show/OQ== 

سمینارهای آب قلیایی در استان چهار محال وبختیاری

آب قلیایی آغاز سلامتی  

 جناب مهندس برون در سمینار سازمان تربیت بدنی استان

 

جناب مهندس برون در سمینار سازمان آموزش وپرورش استان 

 

 

  

جناب اقای برون و نماینده شرکت در کانون شهید بهشتی شهرکرد 

 

 

 

 

جناب اقای برون در سمینارمرکز بهداشت شهرکرد

 

 

 

 با مصرف این اب (آب یونیزه قلیایی)تمامی بیماران خود را درمان کنید