کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

طرحی بصورت مشارکت بصورت مالکیت زمانی

 

به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر اتحادیه کارکنان بیمارستانها ومراکز درمانی کشور اقدام به طرحی بصورت مشارکت بصورت مالکیت زمانی نموده است

یکی از مسائل مهم در بهبود کیفیت زندگی ،بهره مندی مفید از اوقات فراغت بصورت تفریحات سالم است .تا از این طریق بتوان انرژی جسمی ،روحی و روانی از دست رفته در مسیر فعالیتهای کاری را جبران کرد. این مساله برای باز توانی شاغلین بخش درمان بسیار حائز اهمیت است. خانواده ها برای سفر و تفریح به دور از محیط پر سر و صدا و مملو از ترافیک وآلودگی هوادرمان می توانند از مناطق خوش آب و هوا بهره مند شوند.البته نکته بسیارمهم کاهش دادن           هزینه های سفر برای خانوادهقابل تعمق در هزینه های مرتبط با سفر است که اگر این مورد با کاهش هزینه های مربوطه بویژه برای خانواده های کم درآمد همراه باشد طبعا عدالت تفریح خود بخود در جامعه رعایت خواهد شد.ا تحادیه کارکنان بیمارستان ها در راستای اهداف اساسنامه ای در بخش ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خود مبادرت به ایجاد مجمع رفاهی تفریحی در یکی از مناطق خوش آب و هوای شمال کشور (محمود آباد)نموده است. پروژه بدلیل داشتن تمامی امکانات جانبی ستاره شمال (North star )نامگذاری شده است.این پروژه برای صیانت از نیروی کار درمانی با در نظر کرفتن مشکلات د رآمدی ،پس از تلاش های فراوان بنحوی طراحی شده که گذشته از سهل الوصول بودن تامین هزینه های مرتبط قیمتی فوق العاده مناسب به صورت( تولید به مصرف) دارد.

موضوع مهم برای اتحادیه ،سرمایه گذاری اعضا به صورت آسان است که می تواند در دل خود امکانات اقامتی و تفریحی را توأم  با سرمایه گذاری مادام العمر بیمه کند.

ادامه مطلب ...