کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام

غسل من اشک چشامه / کفنم پیرهن سیامه

به همه میگم تو محشر / بدونید حسین آقامه

بدونید حسین آقامه

یا حسین غریب مادر / تویی ارباب دل من

یه گوشه چشم تو بسه / واسه حل مشکل من

یه روزی میآد آقاجون / که منم سگ تو باشم

چشامو موقع مرگم / زیر پات گذاشته باشم

آقا من خودم می دونم / لایق این حرفا نیستم

اما از شما چه پنهون / از اهل زمونه خستم  

دل من عاشق می مونه / دائم از شما می خونه

منو می شناسی آقاجون / من همون همون دیوونه

منو می شناسی آقاجون / من همون همون دیوونه  

تموم مردم دنیا / ما رو می خونن دیوونه

آره ما دیوونه هستیم / بی خیال این زمونه

تا وقتی عشق تو باشه / اینا حرفه و بهونه

واسه عشق تو هلاکم / این خط هم اینم نشونه

واسه عشق تو هلاکم / این خط هم اینم نشونه  

حسرت زیارت تو / مونده تو این دل زارم

کربلاتو تا نبینم / آروم  و قرار ندارم

چشای قشنگ عباس / خوابو از چشام گرفته

بدون تو گم می شم تو / شب و روز و ماه وهفته

یله کربلا ابوالفضل / قربون اون قد و بالات

فدای خشکی لبهات / فدای خشکی لبهات

می شنوم صدای پاتو / رو زمین قدم می زاری

صدای رقیه میآد / عمو جان کی آب میآری

عمو جان کی آب میآری

 

محرم و صفر است که اسلام ...........

 

محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است (امام خمینی ره)

فرا رسیدن ماه محرم ماه حسین و ماه مظلومیت را به

همه عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم....

لطفا در عزاداری هاتون ما رو هم بی نصیب نذارید ....

Warring !!!!!!

 

Cute Send these cute and adorable Love ecards to your sweetheart/ boyfriend/ girlfriend/ beloved and make him/ her fall head over heels in love with you ! [ 8 cards ]
حتما ببینید
 
 
کمک ۱۰۰٪ به بیمار قلبی

 

تعرفه گذاری خدمات پرستاری به معنای ...........

مدیر کل دفتر پرستاری وزارت بهداشت با اعلام این که تعرفه گذاری خدمات پرستاری به معنای بهره مندی جامعه پرستاری از حقوقی است که ‌باید در گذشته از آن بهره مند می‌شدند ، گفت: کلیه رشته‌ها و حرف وابسته به پزشکی به جز پرستاری دارای تعرفه مشخصی هستند.

اعظم گیوری در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به این که برخی خدمات بین پزشک و پرستار مشترک است اظهار داشت: با مشخص شدن تعرفه ، خدمات صورت گرفته توسط پرستار با قیمت نازلتری ارائه می‌شود که ازاین حیث به نفع جامعه است.

وی عدم تصویب طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری در صحن علنی مجلس را ناشی از وجود مشکلی در ارتباط با سازمانهای بیمه گر دانست و افزود: چنانچه نقایص رفع شود، این طرح در شور دوم مجلس مطرح می‌شود و پس از تصویب، سازمانهای بیمه گر ملزم به پرداخت خواهند شد.

وی طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری را طرحی سراسری برای همه بیمارستانها اعم از خصوصی و دولتی عنوان کرد و یاد آور شد: برای اجرای صحیح این طرح باید نظارت دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که طبق ماده 49 مستقل خواهند شد به مراتب بیشتر شوند.

محدودیت....

حیوانات به سادگی به ما نشان می دهند که چطور می توان محدودیتهای ذهنی تحمیل شده را پذیرفت . کک, فیل و دلفین مثالهای خوبی هستند. ککها حیوانات کوچک جالبی هستند آنها گاز می گیرند و خیلی خوب می پرند آنها به نسبت قدشان قهرمان پرش ارتفاع هستند.اگر یک کک را در ظرفی قرار دهیم از آن بیرون می پرد . پس از مدتی روی ظرف را سرپوش می گذاریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد . کک می پرد و سرش به در ظرف می خورد و با کمی سر درد پایین می آید . دوباره می پرد و همان اتفاق می افتد . این کار مدتی تکرار می شود . سر انجام در ظرف را بر می داریم کک دوباره می پرد ولی فقط تا همان ارتفاع سرپوش برداشته شده درست است که محدودیت فیزیکی رفع شده است ولی کک فکر می کند این محدودیت همچنان ادامه دارد فیلها را می توان با محدودیت ذهنی کنترل کرد . پای فیلهای سیرک را در مواقعی که نمایش نمی دهند می بندند . بچه فیلها را با طنابهای بلند و فیلهای بزرگ را با طنابهای کوتاه به نظر می آید که باید بر عکس باشد زیرا فیلهای پرقدرت به سادگی می توانند میخ طنابها را از زمین بیرون بکشند ولی این کار را نمی کنند علت این است که آنها در بچگی طنابهای بلند را کشیده اند و سعی کرده اند خود را خلاص کنند . سرانجام روزی تسلیم شده دست از این کار کشیده اند. از آن پس آنها تا انتهای طناب می روند و می ایستند آنها این محدودیت را پذیرفته اند دکترادن رایل یک فیلم آموزشی در مورد محدودیتهای تحمیلی تهیه کرده است . نام این فیلم “ می توانید بر خود غلبه کنید “ است در این فیلم یک نوع دلفین در تانک بزرگی از آب قرار می گیرد نوعی ماهی که غذای مورد علاقه دلفین است نیز در تانک ریخته می شود . دلفین به سرعت ماهیها را می خورد . دلفین که گرسنه می شود تعدادی ماهی دیگر داخل تانک قرار می گیرند ولی این بار در ظروف شیشه ای دلفین به سمت آنها می آید ولی هر بار پس از برخورد با محافظ شیشه ای به عقب رانده می شود پس از مدتی دلفین از حمله دست می کشد و وجود ماهیها را ندیده می گیرد . محافظ شیشه ای برداشته می شود و ماهیها در داخل تانک به حرکت در می آیند آیا می دانید چه اتفاقی می افتد ؟ دلفین از گرسنگی می میرد غذای مورد علاقه او در اطرافش فراوان است ولی محدودیتی که دلفین پذیرفته است او را از گرسنگی می کشد . ما دلفین نیستیم فیل و کک هم نیستیم ولی می توانیم از این آزمایشات درس بگیریم زیرا ما هم محدودیت هایی را می پذیریم که واقعی نیستند به ما می گویند یا ما به خود می گوییم نمی توان فلان کار را انجام داد و این برای ما یک واقعیت می شود محدودیت ذهنی به محدودیتی واقعی تبدیل می شود و به همان مستحکمی . چه مقدار از آنچه ما واقعیت می پنداریم واقعیت نیست بلکه پذیرش ماست