کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

اطلاعات عمومی برای همه

فرموده حضرت علی (ع) 

 

مستى در چهار چیز است: مستى از شراب (و خمر)، مستى مال و ثروت، مستى خواب، مستى ریاست و مقام 

 

................................................................................................ 

 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

سلام

صاف میرم سراغ اصل مطلب:

خبر دارید که شما رفقا که مال دهه 50 به اینور هستید میانگین عمرتون 55 ساله؟!! نه.....؟ میخندی.....؟ شوخی میکنم؟ این ادعا عین آب خوردن اثبات شده است! به نمودار عمر افراد از 80 سال به اینور و میانگین عمر طبیعی آدمها دقت کنید تا حساب کار دستتون بیاد!توی این ایمیل ها حقایق و رازهای این قضیه رو براتون میگم تا بفهمی کجای کاریم!من اون چیزی را که مبنای واقعی داره براتون میگم ..میخواد خوشت بیاد میخواد بدت بیاد! درسته..حقیقت تلخه عزیز!

اولین عامل باعث این فاجعه در کاهش طول عمر ما شده! طرز تفکر ما نسبت به خورد و خوراک و زندگیمون و یک برنامه ریزی از بیرون قضیه واسه کشتن ما  و تبلیغات دروغ! همین!

1- اولین نکته: یادتون باشه تا سن 35 سالگی جسم رشد میکنه و از 35 سالگی به بعد روح! تازه از 35 سال به بعد باید به سمت مسائل معنوی برویم! واسه همین پیامبر اکرم توی 40 سالگی مبعوث شد. پس این حق طبیعی من و توست که عمر کامل داشته باشیم....زمانی میتونیم مدعی عمر کامل باشیم که وقتی جسد مبارک بنده و جنابعالی رو توی قبر میگذارند فقط پوست و استخوان به جسم باشه نه گوشت! در غیر اینصورت یا خودمون یا یکی دیگه باعث مردن ما شده...و عمر طبیعی ننموده ائیم.

الان توی جامعه ما از طرف صهیونیسم و غرب طوری برنامه ریزی شده که تا 10 سال دیگه زیر 40 سال باید بمیریم! واسه همین سیستم خوراک و زندگی ما رو اینطور تغییر دادند!

داستان هومفر یهودی رو که میدونید؟رفت توی جلسه گفت: برای از بین بردن مسیحیت در انگلیس کافیه آب شرب منچستر در انگلیس رو از یک مخزن تامین کنیم و لوله کشی کنیم توی خونه ها! بعد به عنوان ضد عفونی کننده و پاک کنندهء آب... فلوراید و کلر میریزیم توی مخزن  و اینطوری طی چند سال عمر این آدمها را کم میکنیم و بعد کسی هم یقه ما رو نمیگیره

حالا شده حکایت ما! 

دستور اول: قبل از مصرف و خوردن آب! آن را حتما "بجوشانید  و بعد آن را پس از خنک کردن صرف نمائید

دلیلش هم اینه که طبق دستور طب سنتی و تجویز حضرت امام رضا(ع) وقتی آب را میجوشانیم باعث سبک شدن آب میشویم و به همین جهت وقتی آب وارد بافت بدن میشود به راحتی از بافت بدن خارج میشود و مواد و مشتقات محلول در آب (مخصوصا" کلر و فلوراید) در بافت نمیماند و چربی و وزن بدن بصورت متناسب ظرف یک ماه در بدن تقسیم شده و عامل تناسب اندام شما میشود (آی خانما گوش کنید ..اولین راز تناسب اندام بود..اینطوری چاق خوش هیکل میشید) - توضیحات کامل راجع به این مسئله را در کلاس های طب سنتی عرض خواهم کرد.(جالبه وقتی توی یک شهر بیماری اپیدمی میشه..مثل زلزله بم...فوری میگویند آب را بجوشانید و بعد بخورید ولی فرهنگ سازی نمیکننه که چرا باید آب را بجوشانیم)

پس یادتون باشه هیچوقت آب را همینطوری دیمی ننوشید..محتویات و مشتقات شیمیائی آب که برای تصفیه وارد آن شده به طرز وحشتناکی سیستم خون رسانی و بافت بدن و کلیه شما را مختل میکنه.

دستور دوم: کی گفته وقتی زیاد آب مینوشیم باعث سلامتی بدن و پوست و مو میشیم؟ تا زمانی که تشنه نشدید آب ننوشید

جدیدا" رسم شده توی رسانه ها و مجلات دائم از نوشیدن آب زیاد برای سالم ماندن پوست صورت و سلامتی بدن دم میزنند.هی مینویسند روزانه به زور هم شده 4 لیوان آب بخورید.

دلیلش هم اینه که کلیه ها روزی 180 لیتر آب را برای بدن تصفیه میکنند..وقتی شما حجم آب بدن را زیاد میکنید باعث فشار کار روی کلیه ها شده و عامل پیری زودرس بدن خواهد شد.

دستور سوم: آب را یک دفعه  ننوشید ...آب را با سه نفس بنوشید (یعنی سه دفعه نفس بکشید ) چون با نوشیدن یکدفعه آب (هورت هورت ...) عامل درد زود هنگام کبد خواهید بود.(تجویز امام صادق (ع))

این طریقه نوشیدن آب باعث میشه آب با بهترین شرط وارد بدن شده و به معده فرصت دریافت مناسب آب میدهیم.

دستور چهارم :‌سعی کنید آب را ایستاده بنوشید..(تجویز امام صادق(ع))

این 4 دستور را کاملا" به خاطر بسپارید

اینقدر حرف و گفتار زیاده که شاید تا آخر عمر لازم باشه براتون حرف بزنم...ولی بهتره گام به گام با هم بریم جلو تا تاثیر بهتری در روند بهبودی و رفع مشکلات و بیماری شما داشته باشیم.

اینها حرف من نیست! هفت هزار  سال قدمت و تجربه طب سنتی ایران و دستورات اسلام   است که ما ایرانی ها بانی و عامل سلامتی در دنیا بودیم.و الان متاسفانه خلاف آن در زندگی ما جریان پیدا کرده و داره باعث نابودی و کاهش طول عمر مامیشه....زندگی حق مسلم ماست.

هر دکتری که بتونه خلاف اینها را ثابت کنه یک جایزه گرون قیمت  از طرف کانون طب سنتی بهش تعلق میگیره

برای کسانی هم که میخواهند وارد کانون طب سنتی شوند مژده دارم که بعد از عید کلاس های طب سنتی تا مرحله طبابت و تکمیل حرفه تجویز راه خواهد افتاد.

مشاوره  هم انشاءا.. در مرکز کانون طب سنتی توسط قویترین طبیبان ایرانی و دقیقا" طبق قوانین طب سنتی و گیاهی انجام میشه .

هدف فقط تعالی و گامی هرچند ناچیز برای بهبودی شما عزیزان میباشد

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com

اگه قبلا لینکم کردی پس توی این صفحات لینک شدید:
1)صفحه اول وبلاگ دانلود با پیج رنک 2 در گوگل
http://easydownlder.blogsky.com
2)صفحه دوستان بلاگ اسکای به آدرس:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
3) صفحه دیگری در سایت به آدرس:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink
4)در دهها بلاگ دیگه که اگه اسم وبلاگت رو در گوگل سرچ کنی بعضی از اونها رو میبینی
و اگه لینکم کردی و لینکت نبود سریع با دادن آدرس بلاگت خبرم کن

موفق باشید
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

poem پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد