کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

اهمیت این آب را بهتر بتوانیم درک کنیم

بازدید کنندگان محترم با خوردن آب قلیایی بسیاری از بیماریهای خود را درمان کنید  

از این پست ببعد فیلمها ودستنویسهای افراد درمان شده با این آب را درج خواهم کرد تا اهمیت این آب را بهتر بتوانیم درک کنیم  

 

بیماریهایی مانند : زخم معده واثنی عشر --- سنگهای کلیه ومجاری ادراری --- سنگهای کیسه صفرا ---- چربی کبد --- غلظت خون ---- دیابت ---- پوکی استخوان --- چربی خون بالا --- آلرژی -- بیماریهای مفصلی -- بیماریهای عصبی -- یبوستهای شدید --   

در آب ومایعات بحثی بنام o r p  (او آر پی ) وجود دارد یعنی پتانسیل اکسید کنندگی وپتانسیل احیا کنندگی اگر o r p آبی مثبت باشد یعنی قدرت فرسایش سلول زیاد است واگر منفی باشد بدین معنی که قدرت احیا سلولها زیاد است .این عمل با دستگاهی بنام orp meter اندازه گیری میشود ونتایج جالبی بدست می آید که آب استان ما وحتی تهران +500 تا +600 است بدین معنی که با خوردن یک لیوان از آب شهر با سرعت 500 کیلومتر بطرف پیری وبیماری در حرکت هستید اما از دستگاه آب قلیایی  -500 است تا -1000 یعنی با خوردن این آب تمام فرسودگیها احیا خواهند  

شد . 

 

 

آب یونیزه قلیایی و کاهش استرس :

80تا90 درصد از بافت مغز را آب تشکیل میدهد. یکی از دلایل استرس کم آبی سطح بدن و جذب شدن آب داخلی بدن توسط سلول ها می باشد که دلیل آن بزرگ بودن مولکول های آب است. آب یونیزه قلیایی به دلیل کم حجم بودن از جذب بالای سلولی برخوردار بوده و با نوشیدن آن میتوانیم براحتی آب بافت مغز را تامین کنیم.

 آب یونیزه قلیایی و جلوگیری از بیماری های محیط :

اکثر بیماری ها در محیط های اسیدی ایجاد می شوند. که پس از سوخت وساز پروتئین ها و چربی ها ی مضر در بدن ایجاد می شود . بنابر این ما اگر بتوانیم محیط داخلی خود را قلیایی کنیم آنگاه از بیماری هایی مانند : آنژین قلبی ، میگرنف ،کولیت، آسم،فشار خون بالا،دیابت ، در مراحل اولیه گرفتگی عضلات ، کلسترل بالا،افسردگی،یبوست،سندرم خستگی ،سکته های قلب ی و مغزی و... جلوگیری کنیم که بهترین راه آن نوشیدن آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی مهم آن است.

آب یونیزه قلیایی و دستگاه گوارش بدن :

بسیاری از مواد پروتئینی پس از سوخت و ساز زائداتی از خود بر جای می گذارند که آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی خود باعث سهولت حرکت این مواد شده و دفع خیلی بهتر و سریعتر از روده صورت میگیرد و براحتی از یبوست جلوگیری می کند .در مواقع جذب مواد معدنی با آب یونیزه قلیایی خیلی بهتر انجام میشود. اوره ماده ایست که پروتئین ها بر اثر سوخت و ساز از خود برجای گذاشته که آب یونیزه قلیایی خیلی بهتر این مواد رااز بدن دفع می کند و خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مجاری ادرار را در بدن کاهش داده و یا از بین می برد زیرا با نفوذ بالای خود باعث رقیق شدن این رسوبات و دفع آن ها می شود و در محیطی با اکسیژن بالا آنزیم های کبد به خوبی کار خود را انجام می دهند، آب یونیزه قلیایی برای معده بسیار مفید بوده زیرا میتواند از ترشح بیش از حد اسید معده و سوزش آن جلوگیری کند.

  

آب یونیزه قلیایی و قلب :

آب یونیزه قلیایی می تواند از بروز سکته ها و حملات قلبی جلوگیری کند.

طی تحقیقاتی که در مجله علمی اپید مولوژی به چاپ رسیده کسانی که در روز 8لیوان از این نوع آب استفاده می کنند 80درصد نسبت به دیگر کسانی که آب کمی می نوشند کمتر دچار سکته می شوند که دلیل اصلی آن تسریع در گردش خون است.

منبع

 http://payonaflak.co/article/show/OQ== 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام یعنی با سرعت زیاد بطرف پیری هستیم ..ممنون از اطلاع رسانی

سهیلا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

خیلی ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد