کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

تبلیغ رانندگی.............

آموزشگاه رانندگی هادی شهرکرد

بهترین آموزشگاه استان

بهترین مربیان

تجربه کنید 

 

 

::ثبت نام کنید   گواهینامه بگیرید::

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

با سلام .. من در این آموزشگاه ثبت نام کردم با ۲۰ ساعت تعلیم بار اول قبول شدم البته با مربیگری عالی آقای محمدی حتما ثبت نام کنید....موفق باشید

گنجی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

با سلام آقای محمدی .. مربی نمونه واقعا از شما متشکرم ..

کار آموز سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

کار آموز سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ

بسیار آموزشگاه منظم وعالیی است مخصوصا اگر با مربی خوبی چون آقای محمدی تعلیم ببینید..ارزوی ما موفقیت ایشان است...

محمودی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

از اینکه در این آموزشگاه ثبت نام کردم بسیار خوشحالم ..مربیان خوبی دارد ..مخصوصا آقای محمدی که بایستی با وقت قبلی از ایشان نوبت بگیریم..انشاالله همیشه موفق باشید..آمار قبولی بار اول ایشان در استان بالاست...

کاظمی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

با سلام باعث افتخار است که آموزشگاه خوشنام هادی شهرکرد با مدیریت آقای سرهنگ دهقان به آموزش هنر جویان گواهینامه مشغول است وبایستی به خود ببالد که چنین مربی خوب وبا ذوقی چون آقای محمدی دارد این شخص در همه زمینه ها تا آنجا که از او شناخت دارم حرف اول را میزند وشخصیتی خوب و دوست داشتنی وبا حوصله میباشند خداوند شما را توفیق روز افزون دهد..

احمدی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

با سلام خدمت آقای محمدی مربی درج یک استان ما به خود میبالیم که توانستیم در خدمت این انسان وارسته باشیم و همچنین در خدمت جناب سرهنگ دهقان و مربی خوبی که معرفی نمودند انشاالله همیشه موفق باشید

م- شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام آقای دهقان مسئول محترم آموزشگاه هادی انشاالله موفق باشید وآقای محمدی خوب خوب را از دست ندهید..چون واقعا خوبه وبه نمایندگی از طرف خانوادم میگم نمره یک است... همه به خاط ایشان میان آموزشگاه هادی انشاالله موفق باشید...

س/ع یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام.. مربی خوب ..مربی فدا کار من فقط رانندگی یاد نگرفتم .بلکه خیلی خوب یاد گرفتم رانندگی را ..من آن شیرینی سخنانت را هیچگاه فراموش نخواهم کرد..من شیوایی کلامت خوشرویی نگاهت را فراموش نخواهم کرد ایثار گذشت وفداکاری را من از تو آموختم.. مهرورزیدنت ..وه که خوب بود .حوصله ات بسیار فراوان تر بود ..از اینکه وبسایت واقعا زیبایت را که حاکی از روح لطیفت هست را پیداکردم دچار شوروشعفی بیحد شده ام باعث افتخار هستید موفق باشید..

کار آموز یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام بهار عاشقان رنگش طلائیست زمان وصلشان روزی رهائیست

تمام لحظه ها شور است و شادیست تمام عشقشان عشقی خدائیست
از عشق ورزیدنت و با جان و دل کار کردنت را سپاس

یک آشنا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ

با سلام خدمت آقای محمدی مربی درجه یک آموزشگاه هادی
بابا ایول با این تبلیغتون
بسیار ممنون ومتشکرم. موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد