کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

برای ارتقای دفتر پرستاری به معاونت تلاش می‌شود

مدیر دفتر پرستاری وزارت بهداشت:
دفتر پرستاری وزارتخانه حذف نشده است
برای ارتقای دفتر پرستاری به معاونت تلاش می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: بهداشت و درمان - عمومی

مدیر دفتر پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر این که دفتر پرستاری این وزارتخانه هرگز حذف نشده است، گفت: ارتقاء این دفتر تا حد معاونت پرستاری از اهداف اصلی وزارت بهداشت است.

اعظم گیوری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: دفتر پرستاری وزارت بهداشت همچنان تحت عنوان مدیر دفتر پرستاری زیر نظر مستقیم معاونت سلامت باقی است؛ لذا این دفترنه تنها تنزل پیدا نکرده یا حذف نشده بلکه ارتقاء آن تا حد معاونت پرستاری از اهداف اصلی وزارت بهداشت است.

رییس دفتر پرستاری وزارت بهداشت با تأکید بر این که دفاتر پرستاری دانشگاه‌ها نیز از ابتدا زیر نظر مدیریت درمان بوده‌اند،‌ در خصوص این دفاتر نیز گفت: اعلام این که این دفاتر تا زیر مجموعه مدیریت درمان تنزل کرده اند هرگز صحت ندارد زیرا آنها از ابتدا تحت پوشش مدیریت درمان اداره می‌شده‌اند و این امر کما کان ادامه دارد.

گیوری بیان کرد: دفتر پرستاری وزارت بهداشت طی دو جلسه‌ای که با معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تشکیل داد، درخواست کرد که دفاتر پرستاری دانشگاه‌ها زیر نظر مستقیم معاونت درمان قرار گیرند تا بتوانند در چارچوب سازمانی دانشگاه مربوطه تحت عنوان مدیر دفتر پرستاری در آن دانشگاه فعالیت کنند.

وی گفت: از این رو وزارت بهداشت در تلاش است که دفاتر پرستاری دانشگاه‌ها را تا جایگاه مدیریت دفتر پرستاری ارتقا دهد و هرگز به دنبال تنزل دادن به این دفاتر نبوده و نیست بلکه پیگیری می‌کند تا دفاتر پرستاری دانشگاه‌ها که درحد مدیریت دفاتر پرستاری فعالیت می‌کنند،‌ از شرایط ویژه این مدیریت نیز برخوردار شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد