کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام

غسل من اشک چشامه / کفنم پیرهن سیامه

به همه میگم تو محشر / بدونید حسین آقامه

بدونید حسین آقامه

یا حسین غریب مادر / تویی ارباب دل من

یه گوشه چشم تو بسه / واسه حل مشکل من

یه روزی میآد آقاجون / که منم سگ تو باشم

چشامو موقع مرگم / زیر پات گذاشته باشم

آقا من خودم می دونم / لایق این حرفا نیستم

اما از شما چه پنهون / از اهل زمونه خستم  

دل من عاشق می مونه / دائم از شما می خونه

منو می شناسی آقاجون / من همون همون دیوونه

منو می شناسی آقاجون / من همون همون دیوونه  

تموم مردم دنیا / ما رو می خونن دیوونه

آره ما دیوونه هستیم / بی خیال این زمونه

تا وقتی عشق تو باشه / اینا حرفه و بهونه

واسه عشق تو هلاکم / این خط هم اینم نشونه

واسه عشق تو هلاکم / این خط هم اینم نشونه  

حسرت زیارت تو / مونده تو این دل زارم

کربلاتو تا نبینم / آروم  و قرار ندارم

چشای قشنگ عباس / خوابو از چشام گرفته

بدون تو گم می شم تو / شب و روز و ماه وهفته

یله کربلا ابوالفضل / قربون اون قد و بالات

فدای خشکی لبهات / فدای خشکی لبهات

می شنوم صدای پاتو / رو زمین قدم می زاری

صدای رقیه میآد / عمو جان کی آب میآری

عمو جان کی آب میآری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد