کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

ساخت مجموعه اقامتی تهلیجان شهرکرد تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهار محال و بختیاری در جلسه کارگروه گردشگری گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان و افزایش درآمد از طریق صنعت توریسم، ساخت یک مجموعه‌ اقامتی، رفاهی و تفریحی با نام تهلیجان در شهرکرد تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعادت‌الله عباسی با بیان این مطلب که این مجموعه‌ اقامتی با همکاری بخش خصوصی و از طریق پرداخت تسهیلات بانکی احداث می‌شود، گفت: در این مجموعه‌ اقامتی یک هتل چهار ستاره با گنجایش یکصد و هفتاد اتاق، بیست واحد ویلایی پنجاه متری، تالار پذیرایی و سالن غذاخوری به مساحت چهار هزار متر، دو استخر شنا، یک سالن ورزشی هزار و دویست متری و واحدهای جنبی خدماتی پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ‌اعتبار مورد نیاز این مجتمع حدود شصت و سه میلیارد ریال برآورد شده و پس از راه‌اندازی اولیه مجتمع، زمینه اشتغال مستقیم 212 نفر فراهم می‌شود.

عباسی با اشاره به موقعیت مناسب برای ساخت و راه‌اندازی این مجموعه گفت: وجود کوههای زیبای تهیلجان، پارک و دسترسی آسان به کلیه زیرساخت‌های اساسی را از دیگر مزایای این مجتمع برشمرد و افزود: تصویب نهایی و آغاز به کار این مجموعه اقامتی منوط به تصویب کمیسیون ماده پنج استان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد