کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

به دنبال کدامین قصه و افسانه میگردی

 

به دنبال کدامین قصه و افسانه میگردی

در این بیغوله رد پایی از یاران نمی یابی

جراغ شیخ شد خاموش و این افسانه روشن شد

که در شهر ددان میراثی از انسان نمی یابی

در دوروز عمر کوته سخت جانی کرده ام

با همه نامردمان مهربانی کرده ام

همدلی هم آشیانی همزبانی کرده ام

بعدازاین برچرخ بازیگرامیدم نیست نیست

من سرانجامی که بخشآید نویدم نیست نیست

هدیه از ایام جز موی سپیدم نیست نیست

من نه هرگز شکوه ای از روزگاران کرده ام

نه شکایت ازدورنگیهای یاران کرده ام

گر چه شکوه بر زبانم می فشارد استخوانم

من که با این برگ ریزان روز و شب سر کرده ام

صد گل امید را در سینه پرپر کرده ام

دست تقدیراینزمانم کرده همرنگ  خزانم

پشت سر پلها شکسته

پیش رو نقش سرابی

هوشیار افتاده مستی در خرابات خرابی

مهربانی کیمیا شد مردمی دیریست مرده

سرفرازی را چه داند سربزیری سر سپرده

میروم دل مردگی ها را زسر بیرون کنم

گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم

بر کلام نا هماهنگ جدایی خط کشم

در سرودآفرینش نغمه ای موزون کشم

در دو روز عمر خود بسیار حرمان دیده ام

بس ملامتها کزاین نامردمان بشنیده ام

سر دهد در گوش جانم موی هم رنگ شبانم

من که عمر رفته بر خاکستر غم چیده ام

زین سبب گردی زخاکستر به خود پاشیده ام

گر بمانم یا نمانم

بنده پیر زمانم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
س یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ http://kindnurse.persianblog.com

سلام
ازآشنایی با شما و وبلاگ پر محتوایی که دارید خوشحالم.
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
بازم منتظر نظرات موثر شما هستم.

فرهاد دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://mohambakhtiariom.blogfa.com/

سلام
من شما رو لینک کردم به نام هوشمند خان
راستی اگه تونستی میل بزن
به امید دیدار در ...............

سپیده سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ق.ظ

با سلام
بهترینها را به ارمغان آوردید
با هر بیت از شعر دنیایی از احساس عشق و شادی به انسان
دست میدهد.
سالم موفق و شاد باشید

من و شمیم سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://shabangah0.blogfa.com

سلام.
خیلی زیبا بود.

ستاره پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ http://cheshmakesetare.persianblog .com

سلام
موفق باشی
به روزم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد