کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

دفتر پرستاری تنزل پیدا نکرده و نخواهد کرد

مدیر دفتر پرستاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی:
حذف دفتر پرستاری وزارت بهداشت و دفاتر پرستاری دانشگاه ها را صریحا تکذیب می کنم


--------------------------------------------------------------------------------

مدیر دفتر پرستاری صریحا اخبار مربوط به تنزل جایگاه دفتر پرستاری در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و حذف دفتر پرستاری این وزارت خانه و دفاتر پرستاری دانشگاه ها را تکذیب کرد و گفت: این قضیه مربوط به 2 تا 3 ماه پیش بود و اصلا ربطی به دفتر پرستاری ندارد.
اعظم گیوری مدیر دفتر امور پرستاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تعدادی از افراد فرصت طلب در پی آرامش پرستاران هستند که با انتشار اخباری مبنی بر حذف دفتر پرستاری وزارت بهداشت و دفاتر پرستاری دانشگاه ها می خواهند آرامش قطعی این قشر زحمتکش را بر هم زنند.
وی قاطعانه اعلام کرد که یک درصد از جایگاه و شان دفتر پرستاری تنزل پیدا نکرده و نخواهد کرد و دفتر پرستاری محکم و استوار بر عملکرد خود ادامه داده و خواهد داد و تحت هیج شرایطی نیز جایگاه آن تنزل پیدا نمی کند.
مدیر دفتر پرستاری وزارت بهداشت تاکید کرد: تمام مسئولان وزارت بهداشت به ویژه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاونت سلامت این وزارت خانه تمام تلاش خود را برای ارتقا و جایگاه پرستاران انجام می دهد و این خبر که وزارت بهداشت جایگاه پرستاری را نادیده گرفته است صحت ندارد.
وی تصریح کرد: در واقع گویندگان این اخبار سلب آرامش را از دفتر پرستاری و وزارت بهداشت ربوده اند به طوری که این دفتر باید تا مدت ها جوابگوی اشخاص و پرستاران از شهرها و حوزه های مختلف باشد.
گیوری در زمین اعلام نهایی اسامی اعضای انتخاباتی هیئت مدیره پرستاری گفت: وزارت بهداشت و درمان به این دلیل که شاید با ارائه اعلام نهایی خیلی از مصاحبه ها و گفته های بعضی از مسئولان زیر سوال رود از اعلام کردن این اسامی خودداری می کنند.
یادآور می شود: برخی از مسئولان و نهادها خبر از حذف دفتر پرستاری وزارت بهداشت و درمان و دفاتر پرستاری دانشگاه ها تا حد زیر مجموعه مدیریت درمان را داده بودند که این خبر را مدیر دفتر پرستاری دروغ و کذب عنوان کرد./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد