کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

واگذاری سهام عدالت به پرستاران هنوز اجرایی نشده است

 

واگذاری سهام عدالت به پرستاران هنوز اجرایی نشده است
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: موضوع واگذاری سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی مطرح و قرار شد که این سهام برای پرستاران نیز در نظر گرفته شود اما هنوز اجرایی نشده است.

غضنفر میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هنوز اطلاع جدیدی در مورد واگذاری سهام عدالت به پرستاران در دست نیست ، افزود: چندی پیش اعلام شده بود که در مرحله دوم واگذاری سهام عدالت پرستاران نیز می توانند از این سهام برخودار شوند.

وی اظهار داشت: در مرحله اول واگذاری سهام عدالت در کشور شامل پرستاران نشده بود که مقرر شد که مرحله دوم آن به پرستاران اختصاص یابد.

رئیس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: زمان خاصی برای واگذاری سهام عدالت به پرستاران در نظر گرفته نشده و فقط عنوان شده که هنگام واگذاری مرحله دوم سهام عدالت ، پرستاران نیز می توانند از سهم خود برخوردار شوند.

به گزارش مهر ، سازمان نظام پرستاری تابستان گذشته (7/3/85) با ارسال نامه ای به رئیس جمهور عنوان کرده بود که " پرستاران تنها گروهی هستند که به علت حقوق بسیار پایین و داشتن مشکلات معیشتی در شیفت های متعدد پشت سر هم ، در دو شیفت و یا سه شیفت کاری ، فعالیت می کنند و در خانواده دچار مشکلات زیادی شده و از روابط خانوادگی خود رضایت ندارند و چاره ای هم ندارند."

بر همین اساس ، سازمان نظام پرستاری در نامه خود به احمدی نژاد ، خواهان برخورداری پرستاران از حمایت های معیشتی مانند اختصاص سهام عدالت ، مسکن ، صندوق ذخیره و... شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد