کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

بهترین برنامه های رایگان

بهترین برنامه های رایگان در این قسمت :
1- Foxit PDF Reader : امروزه فایل های PDF همه جا پیدا می شن و داشتن یه برنامه PDF خوان ضروریه . 90% کاربران از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده می کنند ولی برنامه Foxit PDF Reader یک برنامه عالی و بسیار سبک هست که مطمئنا با استفاده از این برنامه دیگر سمت برنامه دیگری نخواهید رفت .......

2- Active Virus Shield : همگان به قدرت آنتی ویروس کاسپراسکای اعتقاد پیدا کرده اند . این آنتی ویروس به علت استفاده از موتور این آنتی ویروس و پشتیبانی که از طرف شرکت کاسپر می شه قدرتی مشابه کاسپراسکای داره ولی با این مزیت که کاملا رایگان است .
۳ Avant Browser : یه مرورگر خوب بر پایه مرورگر اینترنت اکسپلورر که امکانات واقعا جالبی رو در اختیار کاربرانش قرار می ده و محیطش به زبان های زیادی از جمله فارسی ترجمه شده

4- Free Download Manager : یه دانلود منیجر خوب با امکانات جالب از جمله پیش نمایش فایل ها و یا پخش فایل های ویدئویی و صوتی تا جایی که دانلود شده .
5- Windows Defender : آنتی اسپای ور شرکت ماکروسافت که ظاهر زیبایی داره و از قدرت نسبتا خوبی هم برخوردار هست .
6- Media Player 11 : پلیر مشهور ماکروسافت که این نسخه از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هست و امکانات بسیار جالبی در زمینه جستجو فایل ها صوتی و تصاویر داره .
7- Google Earth : نرم افزاری فوق العاده جالب که شما بوسیله این نرم افزار قادر هستید هر جای دنیا رو که می خواهید مشاهده کنید . البته این نرم افزار نیاز به اینترنت پرسرعت داره .
8- Yahoo! Widget : یه برنامه بسیار جالب که قابلیت اضافه شدن برنامه هایی با نام widget رو داره ( مشابه gadget در محصولات گوگل ) . مطمئنا از تنوع برنامه های درست شده برای این برنامه و محیط زیبای اون نتعجب خواهید شد .
9- Sunbird : یه تقویم واقعا کامل که با استفاده از آن می تونید نظم بسیاری به کارهاتون بدید . این برنامه ساخت بنیاد موزیلا هست .

نظرات 1 + ارسال نظر
شهره دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://loljokelol.mihanblog.com

کاروان سلامتی در سایتم قرار گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد