کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

مطالبات پرستاران در مجلس‌‏

رییس کمیته بررسی کننده مطالبات پرستاران در مجلس‌‏:
نسبت به مصوبه دولت مبنی بر افزایش حقوق پرستاران بدون توجه به اعتبار آن در شگفتم


رییس کمیته بررسی کننده مطالبات پرستاران در مجلس‌‏هفتم، نسبت به مصوبه اخیر دولت مبنی بر افزایش حقوق پرستاران بدون توجه به اینکه این اعتبار وجود دارد یا خیر، ابراز شگفتی کرد.


فخرالدین حیدری در گفت‌‏وگو با خبرنگار پارلمانی"ایلنا" گفت: به هر حال مسایلی که در دولت و بین هیات وزیران مصوب می‌‏شود، قطعا مورد بحث و بررسی‌‏های کارشناسانه قرار گرفته است.
وی افزود: به هر حال وقتی دولت خودش موضوعی را پیشنهاد می‌‏دهد و آن را تصویب می‌‏کند، قطعا اعتبار آن را لحاظ کرده است که رای به تصویب داده است و کسی که کمی به مسایل دولت آشنا باشد این را قبول نمی‌‏کند که مصوبه‌‏ای بدون تامین و لحاظ اعتبار آن در هیات وزیران مصوب شود و پس از آن در مورد اعتبارش فکر شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس‌‏هفتم ادامه داد: وزیر بهداشت باید توضیح دهد که بالاخره این طرح افزایش دستمزد پرستاران چطور به دولت رفت، چطور مصوب شد و الان چطور اعتبارات آن تامین خواهد شد و چرا در ابتدا فکر اعتبار آن نبوده و حالا پس از تصویب به فکر افتاده‌‏اند.
وی افزود: ما فکر می‌‏کردیم با تصویب بحث افزایش حقوق پرستاران قضیه تمام شده و به قولی پرونده بسته شده است ولی الان که وزیر بهداشت طی مصاحبه ای از نبود اعتبار این مصوبه صحبت به میان آورده، برای ما هم جای تعجب است.
حیدری گفت: انشاءالله طی روزهای آتی رایزنی با وزارت بهداشت را انجام می دهیم تا مشخص شود وضعیت چگونه است و چگونه پاسخ جامعه پرستاران را خواهند داد و در صورت عدم پاسخ منطقی وزیر بهداشت را جهت پاسخگویی به کمیسیون بهداشت درمان خواهیم خواست.
نماینده سقز و بانه در مجلس‌‏هفتم ادامه داد: قطعا چنین مسایلی در رکود کاری و فشار روحی پرستاران موثر خواهد بود و موجب افسردگی مضاعف در آنها خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد