کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

کاروان سلامتی

کاروان سلامتی در همه موارد......

چندین وصله اصلاحی برای "ویندوز" و "آفیس

"مایکروسافت" چندین وصله اصلاحی برای "ویندوز" و "آفیس" منتشر کرد

 شرکت "مایکروسافت" طبق برنامه ماهانه به‌روزنگاری نرم‌افزارهای خود، روز سه‌شنبه چندین وصله اصلاحی را برای ترمیم جدیدترین ایرادهای شناسایی شده در سیستم‌عامل "ویندوز" و مجموعه نرم‌افزاری "آفیس" منتشر کرد.

 به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، از میان ایرادهای امنیتی جدید شناسایی شده در محصولات "مایکروسافت"، یک مورد که به نرم‌افزار "پابلیشر" این شرکت باز می‌گردد از نوع "بحرانی" است به این معنا که هکرها می‌توانند با سوء‌استفاده از آن به رایانه‌های کاربران نفوذ کنند.

هفته گذشته شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس "سیمانتک" از شناسایی یک حفره امنیتی جدید و خطرناک در نرم‌افزار واژه‌پرداز "ورد" مایکروسافت خبرداده بود که انتظار می‌رفت "مایکروسافت" در مجموعه اصلاحی جدید، وصله‌ای را نیز برای ترمیم آن ایراد منتشر کند که این چنین نشده و احتمالا وصله یاد شده ماه آینده توسط "مایکروسافت" منتشر خواهد شد.

شرکت "مایکروسافت" طبق برنامه گسترده امنیتی خود که از چند سال قبل در پیش گرفته، در دومین سه‌شنبه هر ماه وصله‌های اصلاحی برطرف‌کننده مشکلات امنیتی تازه‌شناسایی شده در محصولات خود را منتشر می‌کند که مجموعه جدید نیز بر همین اساس روز سه‌شنبه دوازدهم سپتامبر منتشر شد.

کاربران می‌توانند وصله‌های اصلاحی جدید مایکروسافت را از آدرس اینترنتی زیر به صورت رایگان دانلود کنند.

                                                   ‪‪www.microsoft.com/security‬

  

                               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد